advertise

جرثقیل اطلس

جرثقیل اطلس | تجهیزی ایرانی و قدرتمند برای رفع نیازهای صنعتی

جرثقیل ماشینی است که برای بالا بردن و جا‌به‌جایی بار و مصالح استفاده می‌شود. یکی از انواع این ماشین‌آلات، جرثقیل اطلس پشت کامیونی است که یک دستگاه بسیار نیرومند به شمار می‌رود. این جرثقیل می‌تواند در بزرگراه‌ها تردد کند و برای بلند کردن، پایین گذاشتن و یا جابجایی اجسام سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل جرثقیل اطلس با توجه به کارآیی بالایی که دارد، هر روز در پروژه‌ها و صنایع مختلف کاربردهای بیشتری پیدا می‌کند. جرثقیل اطلس در ایران تولید می‌شود و در واقع تنها دستگاه تولیدی برند جرثقیل در ایران به شمار می‌رود. در این مطلب قصد داریم به بررسی جرثقیل اطلس بپردازیم. همچنین شما می توانید در این صفحه از سایت شاپور سنگین آگهی فروش انواع جرثقیل اطلس را در این صفحه مشاهده کنید و برای خرید جرثقیل اطلس از طریق تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید.

شاپور سنگین؛ فروشنده انواع جرثقیل اطلس

فروش انواع جرثقیل اطلس توسط شرکت شاپور سنگین

جرثقیل پشت کامیونی اطلس روی کامیون‌ها نصب می‌شود و یکی از تجهیزات حیاتی برای بلند کردن و جابه‌جایی بارهای سنگین به شمار می‌رود. این جرثقیل اطلس ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را به یک ابزار قدرتمند در حمل و نقل بارهای سنگین تبدیل می‌کنند. قدرت بالابری و جابه‌جایی بارها با دقت و امنیت زیاد، برخورداری از سیستم کنترل هیدرولیکی پیشرفته و همچنین ساختار مستحکم و پایدار، از جمله ویژگی‌های جرثقیل اطلس از نوع کامیونی هستند. آیا به دنبال یک جرثقیل پشت کامیونی قدرتمند و قابل‌اعتماد برای جابه‌جایی اجسام هستید؟ گروه شاپور سنگین اولین نمایشگاه آنلاین ماشین‌های سنگین باری در منطقه شاپور جدید اصفهان به شمار می‌رود. ما در گروه شاپور سنگین با همکاری با نمایشگاه‌های کامیون، امکان خرید و فروش، امانت فروشی و نمایشگاه‌داری ماشین‌های سنگین باری را فراهم کرده‌ایم. برای خرید انواع جرثقیل اطلس از نوع کامیونی، لطفا با همکاران ما تماس بگیرید.

جرثقیل کامیونی چیست؟

جرثقیل کامیونی یک موتور برای جرثقیل و ماشین دارد. این جرثقیل‌ها بر روی یک کامیون و یا خاور سوار می‌شوند. در واقع که شرکت سازنده کامیون این جرثقیل را نمی‌سازد؛ بلکه در کارگاه روی کامیون سوار می‌شوند. در این نوع جرثقیل‌ها نیز برای تثبیت جرثقیل در حین کار از جک استفاده می‌شود. مزیت قابل توجه جرثقیل کامیونی اطلس نسبت به سایر جرثقیل‌ها این است که می‌تواند در بزرگراه‌ها تردد کند. بیشتر جرثقیل‌های کامیونی اطلس قابلیت چرخش 180 درجه دارند؛ ولی برخی از انواع آنها می‌توانند تا 360 درجه نیز بچرخند. یکی از انواع جرثقیل‌های مورد استفاده، جرثقیل کامیونی است که توسط گروه تولیدی اطلس در ایران ساخته می‌شود. این جرثقیل‌ها جزء جرثقیل‌های متحرک به شمار می‌روند. همین نکته می‌تواند ویژگی مطلوبی برای این دست از جرثقیل‌ها فراهم کند. این جرثقیل با ساختار خاص و منحصر به‌فردی طراحی و ساخته می‌شود. همانطور که از نام این جرثقیل پیدا است، شکل ظاهری آن به صورت کامیون است و از ناحیه پشت به حالت کامیونی هستند. این نوع جرثقیل‌ها با چرخ امکان جابه‌جایی سریع و همچنین مانور زیاد دارند. البته جرثقیل کامیونی به دلیل قدرت کمی که دارد، بیشتر برای کارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از نکات مهم در هنگام استفاده از جرثقیل اطلس از نوع کامیونی این است که پایه‌های تعادل باید روی زمین محکم شوند. این کار علاوه بر ایجاد تعادل برای جرثقیل، از ترکیدن لاستیک‌های آن نیز جلوگیری می‌کند. فضاهایی که جرثقیل‌های کامیونی اطلس در آنها تردد می‌کنند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند بزرگ، کوچک، مسقف یا بدون سقف باشند. انواع جرثقیل‌کامیونی اطلس به دو دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

اصول مکانیکی جرثقیل اطلس

معمولا در ساخت جرثقیل‌ها سه نکته بسیار مهم رعایت می‌شود. اول اینکه جرثقیل باید بتواند اجسام با وزن مشخص را بردارد. دوم اینکه جرثقیل نباید خودش سرنگون شود. نکته سوم نیز اینکه جرثقیل نباید دچار شکستگی بشود. یکی از ویژگی‌های مهم جرثقیل اطلس، پایداری آن است. پایداری جرثقیل بدین معنی است که در زمان بلند کردن و حمل بار، تکیه‌گاه آن باید نزدیک به صفر باشد تا جرثقیل سرنگون نشود. در عمل، میزان باری که برداشته می‌شود، باید کمتر از توان جرثقیل باشد. در این مورد باید یک ضریب ایمنی وجود داشته باشد که در طراحی و ساخت جرثقیل اطلس این نکته رعایت شده است.

مزایای جرثقیل کامیونی اطلس

از میان ویژگی‌های عملیاتی جرثقیل کامیونی اطلس می‌توان به قابلیت بالا بردن و پایین آوردن بار، قابلیت چرخش بار حول یک محور، طول بوم قابل تنظیم، قابلیت حرکت در کارگاه و نیز سیستم تولید و انتقال نیرو اشاره کرد. با نصب جرثقیل اطلس روی کامیون، امکان بالابردن و جابجایی بارهای سنگین با قدرت و کارایی مناسب فراهم می‌شود. این جرثقیل با استفاده از سیستم هیدرولیک، بارها را بالا می‌برد و آنها را جابجا می‌کند. در ادامه مطلب به مزایای جرثقیل کامیونی اطلس اشاره می‌کنیم. 
تحرک عالی با توجه به اینکه جرثقیل کامیونی اطلس از نوع متحرک است، به راحتی می‌تواند از یک مکان به مکان دیگر منتقل شود؛ به این معنی که می‌توانید از این جرثقیل اطلس برای جابه‌جایی اجسام از یک مکان به مکان دیگر استفاده کنید. علاوه بر این، جرثقیل کامیونی اطلس تنوع زیادی دارند و انعطاف‌پذیر نیز می‌باشند. بنابراین می‌توانید از آنها در گذرگاه‌های باریک و مکان‌هایی که عبور از آنها دشوار است نیز استفاده کنید.
قابلیت راه‌اندازی سریع اگر شما قبلا خدمات جرثقیل اجاره‌ای دریافت کرده‌اید، حتما می‌دانید که جرثقیل کامیونی اطلس به زمان چندانی برای شروع کار نیاز ندارد. بدین ترتیب، شما وقت زیادی برای آغاز پروژه خود صرف نمی‌کنید. به همین خاطر، هزینه کمتری برای کرایه جرثقیل می‌پردازید. توان بالای جرثقیل کامیونی اطلس از آنجایی که بیشتر جرثقیل‌های کامیونی اطلس نسبت به سایر جرثقیل‌ها کوچک‌تر هستند، بسیاری از افراد تصور می‌کنند این جرثقیل‌‌ها عملکرد ضعیف‌تری دارند. در واقع باید گفت با وجود اینکه جرثقیل‌های کامیونی اطلس ظاهر کوچک‌تری دارند، اما دارای محورهای سنگین، قدرت هیدرولیک نوآورانه و توان لازم برای بالا بردن بارهای سنگین در ارتفاعات بالا هستند. باید گفت جرثقیل کامیونی اطلس بسته به نوع مورد استفاده، می‌تواند از یک کیلو تا ده‌ها تن را تا ارتفاعی بیشتر از 100 متر بالا ببرد. صرفه‌جویی در فضا همانطور که اشاره شد، جرثقیل کامیونی اطلس ظاهر کوچکی دارد. این مساله باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود. اگر سرگرم انجام یک پروژه هستید و فضای چندانی ندارید، جرثقیل کامیونی اطلس می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

انواع جرثقیل کامیونی اطلس

شرکت اطلس جرثقیل‌های کامیونی خود را در انواع مختلفی تولید می‌کند که بسته به پروژه مورد نظر، هر یک از آنها می‌توانند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در ادامه مطلب به معرفی انواع جرثقیل کامیونی اطلس می‌پردازیم.

جرثقیل تلسکوپی A26 5002 اطلس

جرثقیل کامیونی اطلس مدل A26 5002 یکی از محصولات شرکت اطلس در ایران است. این جرثقیل 1550 کیلوگرم وزن دارد و زاویه چرخش آن 380 درجه می‌باشد. همچنین این جرثقیل اطلس با طول بوم 6 متر، قابلیت نصب وینج را نیز دارد. از میان سایر مشخصات فنی جرثقیل تلسکوپی A26 5002 اطلس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: • میزان گشتاور: 15 نیوتن متر • فشار: 240 بار • تعداد پایه: 4 • قابلیت تجهیز PLC: دارد • خنک‌کننده روغن: دارد • علائم هشدار دهنده: دارد

جرثقیل تلسکوپی A26 6002

جرثقیل تلسکوپی اطلس مدل A26 6002 دارای وزن 3400 کیلوگرم است. این جرثقیل مجهز به وینچ اروپایی، قطع‌کن وینچ و همچنین دارای قابلیت نصب صندلی یا کابین می‌باشد. گفتنی است این تجهیز قابلیت افزودن جیپ را نیز دارد. سایر مشخصات فنی جرثقیل تلسکوپی A26 6002 عبارتند از: • ارتفاع جرثقیل: 20 متر • گشتاور: 30 نیوتن متر • طول بوم: 7.5 متر • زاویه: 390 درجه • فشار: 240 بار • تعداد پایه: 4 • ساخته شده از فولاد آلیاژی • قابلیت نصب بر روی خودروی دو محوره • مجهز به خنک‌کننده روغن • پایه‌های کاملا هیدرولیکی • قابلیت تجهیز به سیستم PLC • مجهز به شیر برق • دارای خنک‌کننده روغن • دارای علائم هشداردهنده

جرثقیل تلسکوپی A27 6002 اطلس

جرثقیل تلسکوپی مدل A27 6002 نیز یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی اطلس است. این جرثقیل 3700 کیلوگرم وزن دارد و مجهز به قطع کن وینچ است. همچنین امکان نصب صندلی یا کابین در آن وجود دارد. سایر مشخصات فنی جرثقیل تلسکوپی A27 6002 به شرح زیر هستند: • وزن: 3700 کیلوگرم • ارتفاع جرثقیل: 20 متر • گشتاور: 30 نیوتن متر • طول بوم: 10.5 متر • زاویه: 390 درجه • فشار: 240 بار • تعداد پایه: 4 • قابلیت نصب وینچ • قابلیت تجهیز PLC • دارای خنک‌کننده روغن • دارای علائم هشدار دهنده • امکان افزودن جیپ • مجهز به وینچ اروپایی • ساخته شده از فولاد آلیاژی • قابلیت نصب بر روی خودروی دو محوره • مجهز به خنک‌کننده روغن • دارای پایه‌های کاملا هیدرولیکی • قابلیت تجهیز به سیستم PLC • مجهز به شیر برق

جرثقیل تلسکوپی A27 5002 اطلس

جرثقیل تلسکوپی A27 5002 دارای وزن 1700 کیلوگرم است و قابلیت نصب وینچ نیز دارد. طول بوم این جرثقیل اطلس 8 متر است و امکان تجهیز PLC نیز در آن وجود دارد. سایر مشخصات فنی جرثقیل تلسکوپی A27 5002 عبارتند از: • گشتاور: 15 نیوتن متر • زاویه: 380 • فشار: 240 بار • تعداد پایه: 4 • مجهز به سیستم خنک‌کننده روغن • مجهز به علائم هشداردهنده

جرثقیل تلسکوپی A28 6002 اطلس

جرثقیل تلسکوپی اطلس مدل A28 6002 دارای وزن 4500 کیلوگرم است و قابلیت نصب بر روی خودروی دو محوره را دارد. این جرثقیل با ارتفاع 20 متر، مجهز به قطع‌کن وینچ است. سایر مشخصات فنی جرثقیل تلسکوپی A28 6002 عبارتند از: • گشتاور: 30 نیوتن متر • طول بوم: 16 متر • زاویه: 390 درجه • فشار: 240 بار • تعداد پایه: 4 • دارای قابلیت نصب وینچ • دارای قابلیت تجهیز PLC • مجهز به سیستم خنک‌کننده روغن • مجهز به علائم هشدار دهنده • مجهز به شیر برق • قابلیت اضافه کردن جیپ • امکان نصب صندلی یا کابین • دارای وینچ اروپایی • ساخته شده از فولاد آلیاژی • دارای پایه‌های کاملا هیدرولیکی

قسمت‌های تشکیل‌دهنده جرثقیل کامیونی اطلس

جرثقیل اطلس پشت کامیونی دارای ویژگی‌های امنیتی است و به صورت دقیق کنترل می‌شود. به همین خاطر، می‌توان از این تجهیز برای بلند کردن و جابه‌جایی بارهای سنگین و حساس استفاده کرد. این جرثقیل قابلیت‌های چشمگیری دارد که آن را به یک ابزار قابل اعتماد و کارآمد تبدیل می‌کنند. از میان قابلیت‌های جرثقیل اطلس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: • وزن سبک • ساختار مستحکم • امکان نصب و جدا شدن سریع و آسان • داشتن دستگاه کنترل بالابر هیدرولیکی قابل تنظیم • امکان بلند کردن بارها با دقت و پایداری مناسب جرثقیل کامیونی اطلس از دو قسمت تشکیل شده است: قسمت حمل‌کننده و قسمتی که وظیفه بالا بردن اجسام را بر عهده دارد. منظور از بخش حمل‌کننده، بخش پایینی جرثقیل اطلس است. بخشی که اجسام را حمل می‌کند، بخش بالایی است و دارای بوم می‌باشد. این دو قسمت از طریق یک سکوی قابل چرخش به یکدیگر متصل می‌شوند. همین مساله باعث می‌شود بخش بالایی بتواند از یک طرف به طرف دیگر بچرخد. این جرثقیل‌های پیشرفته هیدرولیکی معمولا ماشین‌هایی با یک موتور هستند. این موتور قسمت‌های پایینی و بالایی جرثقیل را هدایت می‌کند. قدرت بخش بالایی از هیدرولیک‌هایی گرفته می‌شود که روی سکوی قابل چرخش قرار گرفته‌اند. گفتنی است که در جرثقیل‌های هیدرولیکی قدیمی‌تر، دو موتور مجزا وجود داشت. یکی از این دو موتور خودرو را در جاده‌ها به حرکت در می‌آورد. در کنار آن یک پمپ هیدرولیک نیز وظیفه به حرکت در آوردن جک‌ها را بر عهده داشت. موتور دیگر نیز از طریق پمپ هیدرولیکی خودش، بخش بالایی را حرکت می‌داد. البته بسیاری از کاربران جرثقیل، مدل دو موتوره را بیشتر می‌پسندند که دلیل آن، روغن‌ریزی در بخش سکوی قابل چرخش در جرثقیل‌های تک‌موتوره است. در ادامه به معرفی سایر بخش‌های جرثقیل اطلس می‌پردازیم.
پمپ هیدرولیک معمولا در سیستم‌های هیدرولیک، فشار مورد نیاز توسط یک یا دو پمپ هیدرولیک تامین می‌شود. پمپ‌های مورد استفاده انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به پمپ با جابجایی متغیر (Variable displacement pump) و نیز پمپ چرخ‌دنده‌ای (Gear pump) اشاره کرد. در اغلب جرثقیل‌های هیدرولیکی از دو پمپ چرخ دنده‌ای که به صورت توأم با هم کار می‌کنند. استفاده می‌شود. در جرثقیل‌های اطلس تک‌موتوره، عملیات جابجایی دستگاه و بلند کردن بار توسط همان یک موتور انجام می‌شود. ولی در جرثقیل‌های سنگین که معمولا دو موتور دارند، موتور اول (کشنده) برای جابجایی دستگاه به کار رفته و موتور دوم نقش بالا برنده بار را ایفا می‌کند. گفتنی است در جرثقیل‌های فوق سنگین از هر دو موتور به طور همزمان برای بالا بردن و پایین آوردن بار استفاده می‌شود. ظرفیت موتور مورد استفاده در دستگاه اهمیت زیادی دارد. این ظرفیت باید بیشتر از ظرفیت لازم برای کنترل سنگین‌ترین باری باشد که توسط مکانیزم بالابر جابجا می‌شود. چرخ‌دنده‌های لازم برای انتقال حرکت که در محفظه گیربکس موتور قرار دارند، باید کاملا پوشیده و محصور باشند. ساختار فوقانی جرثقیل اطلس در بخش فوقانی جرثقیل اطلس، اجزایی مانند درام‌ها و بالابر‌ها قرار می‌گیرند. در انتهای پشتی آن نیز وزنه‌های تعادلی قرار داده می‌شوند. ساختار بالایی جرثقیل روی شاسی قرار می‌گیرد. در برخی از حالات، در جرثقیل‌های تک‌موتوره، وظیفه اصلی تولید نیرو برای حرکت پارکینگی و حرکت بالابری بر عهده همان یک موتور است. اما در جرثقیل‌های دو موتوره (موتور کشنده و موتور بالابر)، موتور بالابر در ساختار بالایی جرثقیل قرار می‌گیرد. نیروی محرکه تولیدشده توسط موتور، از طریق وسایل انتقال‌دهنده نیرو به چهار پمپ هیدرولیکی ارسال می‌شود. این چهار پمپ عبارتند از: • پمپ فرمان • پمپ چرخش • پمپ بالا و پایین دادن بوم و باز و همچنین بسته کردن بوم تلسکوپی • پمپ بالابری
سیستم بالا بردن بوم برای بالابردن بوم جرثقیل اطلس، از سیستم بالابری استفاده می‌شود. مکانیزم بالا بردن بوم با استفاده از سیم بکسل و سیلندر‌های موجود در قسمت پایینی و درون بوم انجام می‌شود. نیروی محرکه موتور، توسط تسمه‌ها و چرخ‌دنده‌ها به بالابر منتقل می‌شود. سپس به کمک سیم بکسل و سیلندر‌های هیدرولیکی، بوم جابجا می‌شود. سیستم فرمان در جرثقیل کامیونی اطلس، برای هدایت و جابجایی دستگاه از فرمان استفاده می‌شود. اما در جرثقیل‌های سنگین و زنجیری، حرکات دستگاه با استفاده از تجهیزات دیگری کنترل می‌شود. سیستم فرمان جرثقیل کامیونی اطلس طوری طراحی شده است که درست مثل لیفتراک، از قدرت مانور زیادی برخوردار باشد. این نکته باعث می‌شود جرثقیل کامیونی به راحتی بتواند در فضاهای کم جابه‌جا شود. سیستم چرخش یکی دیگر از قسمت‌های مهم جرثقیل اطلس به عنوان یک جرثقیل متحرک، سیستم چرخش و سینی گردان آن است. حرکات چرخشی جرثقیل توسط این قسمت انجام می‌شود. سینی گردان توسط مجموعه‌ای از چرخ‌دنده‌ها به سیستم انتقال نیرو متصل می‌شود. همزمان با چرخیدن سینی گردان، بوم و اتاق راننده، دستگاه قابلیت چرخشی ۳۶۰ درجه‌ای پیدا می‌کند. سیستم بالابر (وینچ) جرثقیل اطلس نیروی انتقالی از موتور دیزلی پس از عبور از پمپ بالابر که روی دستگاه نصب شده است، به درام جمع‌کننده سیم بکسل (هم اصلی و هم کمکی) وارد می‌شود. سپس این درام‌ها با فرمان صادر شده از سوی راننده، سیم بکسل را باز و بسته می‌کنند. سیستم PTO در جرثقیل‌های هیدرولیکی، دکمه‌ای به نام PTO وجود دارد. وظیفه این دکمه، تغییر نیرو در سیستم است. با فشردن دکمه PTO نیروی موتور از طریق گیربکس به پمپ هیدرولیک می‌رود و سپس به سیلندر‌های داخل و زیر بوم وارد می‌شود. این کار باعث می‌شود جابه‌جا شود. در غیر این‌صورت نیروی موتور صرف حرکت و جابه‌جایی دستگاه می‌شود. می‌توان گفت که نقش PTO در جرثقیل، تقریبا مثل عملکرد دکمه تغییر حالت سیستم سوخت‌رسانی در خودروهای دوگانه‌سوز (بنزینی و گازسوز) است. دکمه PTO برای این که بهتر دیده شود، معمولا زرد رنگ است. همچنین در هنگام فعالیت، چراغ وضعیت آن روشن می‌شود. همچنین راننده می‌تواند با توجه به تغییر صدای موتور دستگاه نیز متوجه شود که سیستم فعال شده است. سیستم خنک‌کننده یکی دیگر از بخش‌های مهم در جرثقیل کامیونی اطلس، سیستم خنک‌کننده آن است. در این جرثقیل با توجه به اینکه در هنگام کار تحت فشار است و به دلیل اصطلاک میان اجزای گردنده مانند چرخ‌دنده‌ها و یا اجزای کنترل‌کننده حرکت مانند ترمز‌ها، گرمای زیادی تولید می‌شود. به همین خاطر برای انتقال گرمای تولیدشده و نیز خنک کردن موتور، از آب و روغن و برای خنک کردن موتور و روغن هیدرولیک نیز از تجهیزات خنک‌کننده استفاده می‌شود.

تاریخچه جرثقیل دستگاه اطلس

در سال 1947 شرکت هیاب اولین نسل از جرثقیل هیدرولیکی سوارشونده روی کامیون را تولید کرد در ادامه، شرکت کارخانجات هیدرواطلس تحت لیسانس و فناوری اطلس آلمان، برای اولین بار تولید این جرثقیل در ایران را در دستور کار خود قرار داد. امروزه کامیون جرثقیل اطلس به عنوان یک نام آشنا، و مورد استقبال کاربران حوزه جابجایی بار قرار گرفته، تا آنجایی که این جرثقیل ایرانی را گزینه‌ای عالی در برابر رقبای خارجی آن می‌دانند. معمولا جرثقیل‌های سوارشونده روی کامیون یا اصطلاحا truck-mounted crane می‌توانند در آزادراه‌ها تردد کنند. به همین خاطر، ضرورتی برای حمل آنها توسط سایر ماشین‌ها در محور های خارج از شهر وجود ندارد. البته در مواردی، قوانین موجود اجازه عبور و مرور آنها را نمی‌دهد. بیشتر جرثقیل‌های کامیونی در حالیکه بار بر روی آنها معلق است قادر هستند با سرعت پایین حرکت کنند. قابل ذکر است که محدوده بار جرثقیل های کامیونی از 14 تا 1100 تن است. همچنین بیشتر این جرثقیل ها به قابلیت چرخش 180 درجه برخوردار هستند. البته نوع گران تر این جرثقیل ها قابلیت چرخش 360 درجه دارند.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

سلام وینچ جرثقیل اطلس ده تن هم دارید چنده چه مارکی

0
0
Site manager در پاسخ ناشناس
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

سلام و وقت بخیر قطعات یدکی جرثقیل اطلس به صورت جداگانه نداریم

0
0
رضا حسینی
دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

سلام جک توپی اطلس 10 تن هم دارید ؟

0
0
Site manager در پاسخ رضا حسینی
چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

سلام بله موجود هست  با شماره  09394581174 تماس بگیرید راهنمایتون میکنند 

0
0
مسعود رضایی
جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

سلام
شیر استفاده شده در جرثقیل اطلس 15 تن چه نوع شیری است ممنونم

0
0
Site manager در پاسخ مسعود رضایی
شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

سللام بر شما دوست عزیز در مورد شیر های جرثقیل اطلس از بهترین  جنس موجود در بازار استفاده شده یعنی شیر های ایتالیایی

0
0