advertise

کشنده اسکانیا R450

خرید کشنده اسکانیا R450

اسکانیا یکی از برند های موفق در زمینه تولید و عرضه انواع کشنده، کامیون، تریلر و ... می باشد. شما میتوانید برای خرید و فروش کشنده اسکانیا از وبسایت شاپور سنگین اقدام به ثبت سفارش نمایید. در ادامه آگهی های کشنده اسکانیا R450 را مشاهده می کنید.

اسکانیا آر ۴۵۰

فروش اسکانیا سری R450

اسکانیا R450 مدلی از کامیون است که توسط اسکانیا، سازنده سوئدی کامیون‌ها و اتوبوس‌های سنگین تولید شده است. R450 بخشی از سری R اسکانیا است که به راحتی، کارایی و عملکرد معروف است."R450" در نام مدل نشان می دهد که کامیون به یک موتور 450 اسب بخار (اسب بخار) مجهز است. این موتور به گونه ای طراحی شده است که تعادل خوبی بین قدرت و بهره وری سوخت ایجاد کند.کامیون های سری R اسکانیا به خاطر راحتی راننده و ارگونومی خود معروف هستند. فضای داخلی کابین به گونه ای طراحی شده است که فضای کاری راحت را برای رانندگان در مسافت های طولانی فراهم کند.شما می توانید آگهی فروش انواع کشنده اسکانیا R450 را مشاهده کنید و برای خرید از طریق تماس با کارشناسان فروش شاپور سنگین اقدام کنید.

شاپور سنگین / آگهی فروش / کشنده / اسکانیا / کشنده اسکانیا R450
لیست قیمت

اسکانیا R450

1393
تولید کننده
اسکانیا
قیمت بازار
5,400,000,000 تومان
قیمت نمایندگی
0
قیمت اروپا
$ 49,000,000
قیمت حواله یا شرایطی
1,000,000,000 تومان
بروزرسانی
۱۴۰۳/۲/۲۵

سیستم ریتاردر اسکانیا R450

ریتاردر وسیله ای است که در خودروهای سنگین برای کمک به کاهش سرعت خودرو بدون تکیه بر ترمزهای اصطکاکی سنتی استفاده می شود. این به ویژه برای حفظ کنترل و کاهش سایش اجزای ترمز مفید است، به ویژه در هنگام پایین آمدن از شیب های تند یا زمانی که به قدرت ترمز اضافی نیاز است.سیستم ریتاردر اسکانیا R450، مانند بسیاری از کامیون‌های مدرن، بر اساس اصل استفاده از فشرده‌سازی موتور برای کاهش سرعت خودرو کار می‌کند. در اینجا چند نکته کلیدی در مورد سیستم کندکننده در کامیون های اسکانیا آورده شده است:یکپارچه سازی موتور: ریتاردر با سیستم های انتقال و کنترل موتور کامیون یکپارچه شده است. از مقاومت فشرده سازی موتور برای تولید نیروی ترمز استفاده می کند. مراحل چندگانه: سیستم های ریتاردر اسکانیا اغلب دارای چندین مرحله یا سطوح نیروی ترمز هستند. رانندگان می توانند سطح مورد نظر را بر اساس شرایط جاده، بار و میزان کاهش سرعت مورد نظر انتخاب کنند. کنترل: سیستم ریتاردر را می توان به صورت دستی توسط راننده کنترل کرد یا روی حالت خودکار تنظیم کرد، جایی که سیستم نیروی ترمز را بر اساس عواملی مانند سرعت خودرو، شیب جاده و غیره تنظیم می کند. قدرت ترمز: ریتاردر ها می توانند قدرت ترمز قابل توجهی را ارائه دهند که به کاهش سایش ترمزهای اصطکاکی سنتی کمک می کند و طول عمر آنها را افزایش می دهد. مدیریت حرارت: یکی از مزایای ریتاردرها تولید گرمای کمتری نسبت به ترمزهای اصطکاکی است. این می تواند به ویژه در هنگام فرودهای طولانی مدت مفید باشد، جایی که ترمزهای سنتی ممکن است بیش از حد گرم شوند و کارایی خود را از دست بدهند. راحتی راننده: سیستم ریتاردر به ترمزگیری نرم تر، افزایش راحتی راننده و کاهش خستگی کمک می کند، به ویژه در شرایطی که ترمز مکرر مورد نیاز است. بهره وری سوخت: استفاده بهینه از ریتاردر همچنین می تواند با به حداقل رساندن نیاز به استفاده مکرر از پدال گاز و ترمز به صرفه جویی در مصرف سوخت کمک کند.

مشخصات فنی اسکانیا R450

موتور: 6 سیلندر خطی مدل DC13 با خنک کننده که البته سری 8 سلندر نیز موجود است. حجم: حدود 12.7 لیتر توان خروجی: حدود 450 اسب بخار (335 کیلووات) گشتاور: معمولاً در محدوده 2350 نیوتن متر تا 2550 نیوتن متر گیربکس: گیربکس دستی خودکار اسکانیا اپتیکروز (AMT) پیکربندی محور: 4x2، 6x2، 6x4، 8x2، 8x4 و سایر تنظیمات موجود انواع کابین: انواع کابین موجود، مانند کابین روزانه، کابین خواب، کابین خدمه، کابین هایلاین و غیره فاصله بین دو محور: بسته به پیکربندی، معمولاً از 3500 میلی متر تا 6900 میلی متر متغیر است. وزن ناخالص خودرو (GVW): بسته به پیکربندی، ظرفیت بار و مقررات بازار می تواند متفاوت باشد. معمولاً از 18000 کیلوگرم تا 40000 کیلوگرم یا بیشتر متغیر است سیستم ترمز: مجهز به ترکیبی از ریتاردر، ترمز موتور و ترمزهای دیسکی سنتی برای عملکرد ترمز مطلوب سیستم تعلیق: به طور معمول دارای فنرهای برگ سهموی جلو و سیستم تعلیق بادی عقب برای بهبود راحتی و ظرفیت حمل بار است.

انواع کابین اسکانیا R450

اسکانیا معمولاً طیف وسیعی از انواع کابین را برای کامیون های خود ارائه می دهد، از جمله در مدل اسکانیا R450. تعداد و انواع خاص کابین های موجود می تواند بر اساس بازار و طرح سازنده در هر زمان متفاوت باشد. انواع کابین معمولی که ممکن است برای اسکانیا R450 یا سایر کامیون‌های سری R پیدا کنید عبارتند از: day cab: یک کابین جمع و جور که عمدتاً برای حمل و نقل کوتاه یا شهری طراحی شده است. معمولاً امکانات اولیه را ارائه می دهد و برای عملیاتی که راننده برای مدت طولانی نیازی به اقامت ندارد، مناسب است. sleeper cab: همچنین به عنوان اسکله خواب یا کابین استراحت نیز شناخته می شود، این نوع کابین شامل یک محل خواب در پشت صندلی راننده است. این برای حمل و نقل در مسافت های طولانی طراحی شده است و به رانندگان اجازه می دهد در طول توقف های شبانه استراحت کنند. Extended Cab: گزینه ای میانی بین کابین روزانه و کابین خواب، که فضای و راحتی بیشتری را در مقایسه با کابین روزانه ارائه می دهد، اما بدون محفظه کامل خواب است. Crew Cab: نوع کابینی که برای جا دادن راننده و مسافران اضافی طراحی شده است، که اغلب در برنامه هایی استفاده می شود که در آن چندین خدمه یا اعضای تیم باید با هم سفر کنند. Highline Cab: این نوع کابین فضای داخلی را افزایش می دهد و خط سقف بالاتری را ارائه می دهد و راحتی و فضای بیشتری را برای راننده فراهم می کند. اغلب برای مسافت های طولانی ترجیح داده می شود. Topline Cab: مشابه کابین هایلاین اما با ویژگی های لوکس تر و امکانات اضافی دارد. اغلب برای عملیات های طولانی مدت انتخاب می شود. Lowline Cab: یک نسخه جمع و جورتر از کابین استاندارد، که اغلب برای کاربردهای خاصی انتخاب می شود که محدودیت ارتفاع یک نگرانی است. Streamline Cab: برخی از تولیدکنندگان طرح‌های کابین ساده‌تری را با هدف کاهش نیروی هوای آیرودینامیکی و در نتیجه بهبود بهره‌وری سوخت ارائه می‌کنند.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.